Tillbaka till sökning
Utgivaren av materialet
Utgivningsår
2016
Beskrivning

Aluksi keskustellaan lyhyesti eläimien omaisuuksista ja ruumiinrakenteesta. Sen jälkeen oppilaat rakentavat pienissä ryhmissä luonnonmateriaaleista oman eläimen, ja antavat sille nimen. Ryhmät suunnittelevat ensiksi millaisia ominaisuuksia eläimellä on, ja millainen sen ruumiinrakenne on. Esimerkiksi minkälainen ruumiinrakenne sopii pedolle, joka juoksee saaliinsa kiinni? Kun eläimet ovat valmiit, ryhmät esittelevät ne toisille ryhmille. Millaista elämää se viettää, millainen on sen elämäntarina tai päiväohjelma? Valmiit eläimet voidaan valokuvata, ja eläinten tarinat voidaan kirjoittaa myöhemmin koulussa.

Utgivningsformat
Språk
Tillämplighet på ämnen